Ederlezi

roma
Same amala oro kelena Oro kelena dive kerena
Sa o Roma (Amaro dive Amaro dive, Ederlezi Ej… ah… )
Sa o Roma, babo, babo
Sa o Roma, o daje
Sa o Roma, babo, babo
Ej, Ederlezi Sa o Roma, daje

Sa o Roma babo, E bakren činen.

A me čoro, dural bešava.
A a daje, amaro dive.
Amaro dive erdelezi.
Ediwado babo, amenge bakro.
Sa o Roma, babo. E bakren cinen.
Eeee…j, Sa o Roma, babo babo, Sa o Roma daje.
Sa o Roma, babo babo, Erdelezi. Erdelezi, Sa o Roma Daje.
Eeee… Sa o Roma, babo babo, Sa o Roma daje. Sa o Roma, babo babo, Eeee…
Erdelezi, Erdelezi.
Sa o Roma Daje

Serbian:
Proljeće na moje rame slijeće, đurđevak zeleni,
đurđevak zeleni, svima osim meni.
Drumovi odoše a ja osta, nema zvezde danice,
nema zvezde danice, moje saputnice.
Hej, kome sada moja draga, na đurđevak mirise,
na đurđevak mirise, meni nikad više.
Evo zore, evo zore, Bogu da se pomolim,
evo zore, evo zore, hej, Đurđevdan je,
a ja nisam s onom koju volim.
Njeno ime neka se spominje svakog drugog dana,
svakog drugog dana osim Đurđevdana.

Leave a comment

Filed under gypsy

Leave a comment